سفربرو

همهخ چیز از یک سفر کوتاه به تایلند شروع شد

سفربرو

همهخ چیز از یک سفر کوتاه به تایلند شروع شد

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

پوکت سرزمین اضداد است و هر چیزی در ان یافت میگردد و تا به چیزی عادت میکنید سریع جایگیزینی برایتان فراهم مینماید، در تور پوکت انقدر از تجبیات هیجان انگیز خواهید داشت که هیچ گاه ا را از یاد نخواهید برد.

در پوکت چه‌ کار کنیم؟

با توجه به اینکه پوکت یک جزیره پر از ساحل است، احتمالا بخواهید بیشتر زمان خود را در آب سپری کنید. اگر به جزایر پوستر‌مانند فی‌فی (Phi Phi) با آن آب‌های فیروزه‌ای، شن‌های نرم و غواصی بی‌نظیرش نروید، احتمالا پیشمان خواهید شد. من زیاد به کارائیب سفر می‌کنم و سواحل اینجا با قدرت به رقابت با آن سواحل مخفی می‌پردازند. ادعای جسورانه‌ای که احتمالا مادرم به خاطرش مرا خواهد زد!

در پوکت کجا بمانیم؟

این‌که کجا می‌مانید بستگی به سبک سفرتان دارد. اگر به دنبال دیدن نمایش‌های پینگ‌پنگ و خوشی‌های به سبک MTV هستید، باید در پاتونگ (Patong)، در جنوب شرقی پوکت اقامت کنید. اما برای افرادی که به دنبال آرامشند، گوشه‌های خلوت‌تر استان، مثل جزایر کیپ پانوا (Cape Panwa) و کوه سیره (Ko Sire) پیشنهاد می‌شود. تصمیم با شما است اما با دقت انتخاب کنید چون جا‌به‌جایی در جزیره خیلی راحت نیست و تاکسی‌ها می‌توانند خیلی گران تمام شوند.

در پوکت چه بخوریم؟

در اینجا هزاران رستوران برای انتخاب وجود دارد (و البته محل اقامتتان به شما محل غذا خوردنتان را دیکته می‌کند)، اما پیشنهاد من منطقه‌ای به نام خلیج (The Cove) در کنار اقیانوس است. منوی غذاهای دریایی اینجا حتی برای افراد مشکل‌پسند نیز مناسب است. اگر پیتزا می‌خواهید، پیتزا سفارش دهید اما استیک ماهی تن این‌جا که با ذرت تند در ظرف‌های مشهورش سرو می‌شود انتخابی حتمی است. حتما دستی بر سر گربه‌ی چاق وحشی این مکان در راه برگشت بکشید.

  • ۹۶/۱۰/۱۳
  • نازنین درخشش