سفربرو

همهخ چیز از یک سفر کوتاه به تایلند شروع شد

سفربرو

همهخ چیز از یک سفر کوتاه به تایلند شروع شد

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

Qatar Airways بازگشایی دروازه چهارم خود را به تایلند با سرویس چیانگ مای جشن گرفت. این مراسم با حضور رئیس اجرایی گروه شرکت هواپیمایی قطر، معاون او آقای اکبر آل بیکر، در کنفرانس مطبوعاتی اخیر در هتل Shangri-La چیانگ مای برگزار شد.

پس از ورود QR822 در تاریخ ۱۳ دسامبر، اولین پرواز هواپیمایی به چیانگ مای، آقای آل بیکر درباره گسترش جاه‌طلبی‌های شرکت ایرویز در شبکه جهانی مسیریابی خود خبر داد. وی همچنین تأکید کرد که تعهد این شرکت هواپیمایی ایجاد گردشگری در تور تایلند است.

آقای آل بیکر، در کنفرانس مطبوعاتی در کنار فرماندار اداره گردشگری تایلند، آقای Yuthasak Supasorn و در حضور سفیر تایلندی در قطر، آقای Soonthorn Chaiyindeepum گفت:

ما بسیار هیجان‌زده هستیم تا خدمات بدون وقفه را به Chiang Mai راه‌اندازی کنیم. همان‌طور که خطوط هوایی ما برنده جایزه جهانی است، همچنان به رشد شبکه جهانی خود ادامه می‌دهد. گسترش حضور ما با دروازه چهارم به تایلند همواره برای ما یک اولویت است. ما شکی نداریم که چیانگ مای یک مقصد بسیار محبوب برای تعطیلات است؛ ما مایل به کشف این شهر زیبا با معابد خیره‌کننده و مناظر کوهستانی هستیم. قرار دادن این شهر در نقشه مسیر جهانی ما و اتصال مسافران محلی از چیانگ مای به شبکه گسترده جهانی با بیش از ۱۵۰ مقصد از طریق هواپیمایی قطر ایرلاینز برنده جایزه جهانی امکان‌پذیر می‌شود.

معاون وی آقای Soonthorn Chaiyindeepum، سفیر تایلندی در قطر که به کنفرانس مطبوعاتی پیوست، گفت:

هرکس در چیانگ مای از ورود قطر ایرلاینز به دومین شهر بزرگ تایلند استقبال می‌کند. این مسیر جدید، پیوندهای عمیق دوستی را بین دو کشور گسترش می‌دهد. نزدیک به ۳۴۰۰ شهروند تایلندی قطر را به‌عنوان خانه دوم خود ساخته‌اند، از جمله ۱۲۲۴ نفر که برای قطر ایرلاینز کار می‌کنند.

با همکاری شهروندان این دو کشور ما در تلاش هستیم که گردشگری در تایلند و قطر را از طریق ایجاد ارتباطات حمل و نقل قوی‌تر تقویت کنیم. این مسیر جدید بین دوحه و چیانگ مای، اثبات ملموس تقویت این روابط است.

ما امیدواریم که این پیوندها را با افتتاح پنجم دروازه تایلندی قطر هواپیمایی، در ماه ژانویه سال جاری آغاز کنیم تا پروازهای U-Tapao نزدیک پاتایا انجام شود. من از همه همکارانم در خدمات دیپلماتیک قطر و تایلند و همچنین قطر ایرویز برای کار خستگی‌ناپذیر خود جهت دستیابی به این خدمات تاریخی تشکر می‌کنم.

فرماندار اداره گردشگری تایلند آقای Yuthasak Supasorn گفت:

در طول ۲۰۱۷ ما تایلند را به‌عنوان مقصد ترجیحی اول قرار داده‌ایم تا تایلند را در جلو و مرکز نگهداری کنیم، برای زمانی که گردشگران به دنبال جایی برای سفر بودند؛ و برای پایان دادن به سال با راه‌اندازی مسیر جدید قطر ایرلاینز بین دوحه و چیانگ مای و موفقیت راهبردی ما در این زمینه ارتباطات ما با بازارهای کلیدی را تقویت می‌کنیم.

با شروع قطر ایرویز خدمات جدید چهار مرتبه در هفته در قطر، به طرز چشمگیری بهبود می‌یابد؛ که این باعث می‌شود تایلند و چیانگ مای را به بازارهای جهانی بلندتر متصل کنیم. به عنوان یکی از بزرگ‌ترین خطوط هوایی در جهان، ما خوشحالیم که از شروع این سرویس جدید قطر ایرلاینز استقبال می‌کنیم. این باعث گرایش بیشتر ما به جذب گردشگران شبکه مسیریابی هواپیمایی می‌شود؛ و از این طریق می‌توانیم مهمان‌نوازی منحصر به فرد تایلند و فرهنگ آن را به جهانیان معرفی کنیم.

Monthanik Rakngam، مدیر کل فرودگاه بین‌المللی چیانگ مای گفت:

ما افخار می‌کنیم که از بهترین هواپیمایی در جهان، Qatar Airways، برای ارائه خدمات به فرودگاه بین‌المللی چیانگ مای استفاده می‌کنیم. آغاز پیوند مستقیم بین چیانگ مای و دوحه گام مهمی برای چیانگ مای است و به تقویت روابط بین تایلند و قطر کمک خواهد کرد. ناوگان مدرن Qatar Airways متشکل از بیش از ۲۰۰ هواپیما و شبکه جهانی گسترده، ارتباطات را برای مسافران تجاری و گردشگری افزایش می‌دهد و به همین دلیل فرودگاه بین‌المللی چیانگ مای به عنوان یک فرودگاه بزرگ محسوب می‌شود.

چیانگ مای، به عنوان دومین شهر بزرگ تایلند، به خاطر شیوه زندگی آرام خود مشهور است. این شهر یک مقصد توریستی بسیار محبوب است و بازدیدکنندگان به صدها معبد باستانی و زیبا، ذخایر جنگلی موجود در آن نزدیکی، مناظر کوهستانی و روستاهای آرام کشیده شده‌اند؛ اما چیانگ مای مدرن همچنین برای بسیاری از شرکت‌های بین‌المللی که در آنجا مشغول به کار هستند، بسیار مفید است؛ زیرا از زیرساخت‌های عالی آن، از جمله حمل و نقل مستقیم بین‌المللی به تمام کشورهای مهم منطقه، از جمله پروازهای مشترک با شرکت قطر ایرباس، Bangkok Airways استفاده می‌کنند.

قطار ایرلاینز چهار بار سرویس هفتگی خود را به چیانگ مای با یک هواپیمای ایرباس A330-200 که دارای ۲۴ صندلی در کلاس کسب و کار و ۲۳۶ صندلی در کلاس اقتصادی است، ارائه می‌دهد. مسافران قادر به لذت بردن از سیستم سرگرمی برتر Oryx One هستند و تا ۴۰۰۰ گزینه سرگرمی را ارائه می‌کند.

قطر ایرویز، یکی از سریع‌ترین هواپیماهای در حال رشد در تاریخ هواپیمایی است که با افزودن پروازها به کانبرا، استرالیا، در سال ۲۰۱۸، شبکه جهانی خود را گسترش می‌دهد. پنانگ، مالزی و کاردیف، انگلستان، تعدای از این موارد هستند.

در حال حاضر جشن ۲۰ سالگی خود را برپا می‌کند. Qatar Airways با بیش از ۲۰۰ هواپیما و پرواز به مقاصد تجاری و اوقات فراغت در شش قاره یکی از جوان‌ترین و مدرن‌ترین ناوگان‌های حمل و نقل در جهان است.

این شرکت هواپیمایی برنده جایزه سال جاری هواپیمای سال (که جایزه معتبر جهانی هواپیمایی Skytrax 2017 است که در نمایشگاه هوایی پاریس برگزار می‌شود) شد. این چهارمین بار است که قطر ایرویز به عنوان یکی از بهترین خطوط هوایی جهان شناخته شده می‌شود. حامل‌های ملی قطر علاوه بر این که به عنوان بهترین هواپیمایی جهان توسط مسافران از سراسر جهان انتخاب می‌شوند، افتخاراتی از جمله «بهترین هواپیمایی در خاورمیانه»، «بهترین کلاس کسب و کار در جهان» و «بهترین کلاس‌های درجه یک  هواپیمایی در جهان» را نیز کسب کرده است.

برنامه پروازهای دوحه به چیانگ مای:

سه ‌شنبه، پنج‌شنبه، شنبه و یکشنبه، ساعت پرواز ۱۹: ۵۵ و ساعت فرود در چیانگ مای ۰۶: ۰۰

برنامه پروازهای چیانگ مای به دوحه:

دوشنبه، چهارشنبه، جمعه و یکشنبه، ساعت پرواز ۰۷: ۱۰ و ساعت فرود در دوحه ۱۰:۵۵

  • ۹۶/۱۰/۱۱
  • نازنین درخشش